شعر انگلیسی Hand In Hand

عــــــشـــق بـــــلاگ

تنهایی یک پسر

شعر انگلیسی Hand In Hand

Hand In Hand
 
Laying underneath the stars,
On a warm silent night.
Your arms are wrapped around me,
And everything feels right.
 
You kiss me sweet and softly,
I feel your warm gentle touch,
You help me feel protected
Under the sweet night sky.
 
My world before me is perfect.
There's nowhere else I want to be,
Except laying underneath the stars
Hand in hand, you and me.
 
 
بخواب  زیر ستاره ها
در شب ساکت و آروم گرم
بازوهای تو در اطراف من پیچیده شده
و همه چیز درست به نظر میرسد
 
تو مرا ببوس شیرین و آرام
و من گرمای ملایم تو را احساس می کنم
تو به من کمک میکنی احساس امنیت کنم
زیر اسمان شیرین شب
 
دنیای من قبل از من کامل است
هیچ جای دیگری وجود ندارد که من بخواهم انجا باشم
به جز خوابیدن زیر ستاره ها
دست در دست ، تو و من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 454
بازدید ماه : 3169
بازدید کل : 455173
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ظرفشوی واشن برایت خرید لباس زنانه مارک سرور مجازی سرور مجازی طراحی سایت ارزان
هاست لینوکس گن لاغری کاسمارا هاست لینوکس cpanel

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

دانلود آهنگ جديد